bebek, tüp bebek, tüb bebek, gebelik, kısırlık hakkında herşey

Ana Sayfa

Labels

Kredi ile tüp bebek yaptırdım pişmanım

23 Şubat 2009 Pazartesi

Kredi ile tüp bebek yaptırdım. Şuan ödeme gücüm olmadıgı için ödemeyi iki ay geciktirdim ve şuanda devamlı olarak teefonuma mesaj gelmekte lütfen bir an önce ödeme yapın diye ne yapmalıyım.

Sevgili okurum kaç defa yazdım burdan kredi ile tüp bebek almayın yaptırmayın diye banka ile şaka olurmu yahu adam para veriyor üstünede hergün faiz koyuyor. Neyse yapmışsın bir hata tutupta şimdi sana para verecek halimiz yok senin yapman gereken daha sıkı bir çalışma temposu hazırlayıp bu parayı bankaya geri ödemen hadi koçum benim debelen göster kendini

Labels:

0 yorum:

Yorum Gönder

Türkiye de bebek arabaları denilince ve tozlu giyim denilince akla gelen tesettür site.